When the clouds are far departed, You'll be right here with me

Gokväll!
Ikväll blev en mysig kväll. Stack ju och kollade på Hanna och Felix när dom körde sina matcher. Det gick bra faktiskt! Såg inte så mycket av felix match men såg när han gjorde mål!! Skitsnyggt! Och jag såg även när Hanna gjorde mål på sin match. Snyggt! Inte ovanligt dock.. ;) Båda de där ungarna är riktigt duktiga faktiskt. Ibland önskar jag att jag spelade fotboll.. Träffade ju även Leffan o Camilla. Alltid lika trevliga! Det hade blivit dubbelbokning på att baka fika så det blev massa bullar över, och jag fick hem en påse, åååååååååhh vad goda dom va!! Ska ta en imorgon till fika^^
Tänkte lägga mig i sängen och kolla på film snart så det blir en hyffsat skaplig sömn. Vaknade vid 8 idag, kunde inte somna om så gick upp vid 9. Sen dess har jag varit vaken hela dagen (otroligt nog).
Ne, nu blir det slappa galet!
Godnatt!!


Bjuder på en mycket gammal bild på mig. Herregud, har jag inga andra bilder än på mig själv eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0