This is it, and it feels, and it feels like this is good enough for me

Har varit en hur slapp dag som helst . Efter att jag duschat och så så gick jag ut i solen och la mig. Vädret är ju så jävla underbart här nu! Efter ett par timmar där blev det tråkigt så jag drog till stan och där hittade jag höstens mysigaste tröja som jag ska köpa imorgon, yeey! :) Kollade även på ett par speciella skor till baby men de fanns inte, så på lördag ska vi köpa de vita låga konversen som jag la undan till honom. Det blir nog skitbraau. 

Ikväll ska jag kolla på Hanna o felix som kör match i T1. Yeey, va ett tag sen man träffa Wahlströmarna nu! 

See ya don't wanna be ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0