Sommarstugan

Tro det eller ej, men jag är kvar här och jag tänker uppdatera min blogg!
Det har egentligen varit ganska skönt att vara här ute, men det är samtidigt så långt ifrån allt annat känns det som.. Men vad har jag i stan att göra nu, känns bra att jag är här.
Fick prata med Jocke ikväll, det känns bättre för mig när det känns bra för dig där borta. Jag hoppas verkligen att det blir bättre med tiden.. På torsdag nästa vecka ses vi, jag längtar ihjäl mig! Jag kommer krama dig och jag kommer pussa dig tills du t.o.m. blir trött på mig! Dessutom är det våran 7-månadersdag just den dagen, hoppas du får vara hemma i några dagar då! Saknar dig så mycket :(<3

Nu ska jag fortsätta kolla på Bring it on 2, har sett ettan precis innan jag satte på den här ^^
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0