Sommarkväll

Åh det har varit så härligt väder idag! Jag och min vän Frida S drog till varamon här i närheten och bara solade och badade och pratade heela dagen. Det var så himla underbart. Sen kom jag hem hit runt 5 tiden, och då åkte vi direkt med båten till hamnen och tog en glass (en festis för mig) och åkte runt lite i kanalen =) 9 pers var vi med Gustav efter båten på ringen, haha! Men det var kul. Sen kom vi hem hit och då var det matdags. Så det är faktiskt min dag i korta drag. Jag har bara tagit det lugnt ute i det fina vädret hela dagen, och imorgon lär det bli precis likadant!

Har även pratat med Jocke (och Camilla) ikväll, vad skönt att allting blir bättre =) Kommer även ringa lite senare, längtar till Torsdag! <3
Jaja, vi hörs imorgon kväll! Ha en trevlig kväll!


Bilder:

Åh jag tycker om sommaren så mycket!

Detta är jag och Frida i vintras när vi gick en promenad runt ån med klassen.

Här har ni sommarstugan, eller.. inte själva sommarstugan, men tomten på ena sidan.

Bild från när vi var ute på sjön i eftermiddags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0