Something is stuck on my mind and it won't go away

Tjena alla nya gamla och glada! :D 
Skolan gick pretty snabbt vilket var skönt. Det va bara jooobbigt att va ute i värmen med svarta jeans hela dagen och köra olika lekar och stafetter. Nu på kvällen nollade vi dom såklart, men i bloggen bmnollorna.blogg.se kan ni läsa och se bilder för hela kvällen! Se, läs och njut!

Nu ska jag deppa lite tror jag. Är så trött på att inte få prata med Jocke i telefonen på hela dagarna, vi har snart inte sagt ett ord till varandra eftersom dom är ute på fältvecka i lumpen nu:(. Men den stora anledningen till min trista kväll är att jag har en fråga till min familj. Varför är ni jämt emot mig? 

Allting startar med onödiga småsaker som ingen egentligen bryr sig om, som leder till stora bråk, som fortsätter och fortsätter. Först trodde jag att det bara var pappa och jag som inte gick ihop längre, men det visade sig att så är det inte. Är så trött på att känna mig så ovälkommen och allt blir så orättvist. Min lillasyster är också (precis som alla andra syskon alla har) PAIN IN THE ASS. Tillslut blir det så att man kan sätta sig inne på rummet och tjuta av små jävla saker bara för att man känner sig så meningslös och ensam. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0