Seg kväll, men mysig!

Äntligen hemma och här. Är så himla trött!
Det vart aldrig berg igår. Vi kom till stan försent. Så istället åkte vi hem till ewe och hade det trevligt och gjorde oss iordning lite tills det bar av till stan igen. Där tog vi en fika på Steve's , mmh för smoothie asså! Vid klockan ett så åkte jag hem till Tessan och hälsade på henne, men sedan åkte vi ner till stan för att möta upp hennes kille, och vid klockan 3 på natten kom vi hem till mig och lagade spagetti, haha =) Vid 4 var vi i säng.

Idag har vi legat och solat i det fina vädret ! Och vid 3 kom Mia =) Då skulle tessan iväg,så mia och jag fortsatte dagen i solen och begav oss till braskens för en glass och sedan hem till mia. Väl hemma hos henne så tittade vi på tv och bara slappade i hennes sköna rum. Då började även regnmolnen komma..men det blev aldrig regn!! Så vi begav oss till Steve's för kvällsmat, och nu har jag precis kommit hem. Funderar på en skapligt tidig sömn ikväll, men enjoy your night!

På tal om ingenting: Titta vilka fina bilder jag hittade från novemberljus här i linköping i höstas!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vårat fotoställe!<3

2009-08-10 @ 12:14:17
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0