Riktigt varm dag!

Har haft en jätteskön dag i solen, himlen har varit alldeles klarblå och solen har legat på varenda minut. Har bara badat och solat hela dagen. Pratade nyss med älsklingen, saknar dig så mycket, hoppas hoppas hoppas att allt går som det ska på lördag.
Nu sitter jag inne och svalkar mig ett tag, för trotts att klockan är halv sju så är det fortfarande såndär stekhet sol, som visserligen inte tar lika mycket, men ändå, det är ju så sjukt skönt att vara ute då. Fast just nu tycker jag att soffan här passar perfekt för mig medans jag väntar på kvällsmat, är ganska hungrig nu faktiskt, har bara ätit frukost idag! Vi hörs nog inatt med ett inlägg skulle jag tro, annars hörs vi imorgon!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0