Onsdag, en dag kvar!

"Godmorgon!"
Har haft en sömnlös natt i stort sätt. Den lilla kissen här kan ju inte sova själv så den har sovit i min säng inatt. Eller sovit och sovit.. den har klivit fram och tillbaka över mitt huvud och min kropp ända tills den tillslut la sig i ett par timmar. Sedan vaknade den igen och var hungrig så då var det bara att gå upp till köket med kissen så den får mat, och sedan ner och lägga sig igen då katten inte kunde sova.. suck.
Ja, nu är jag alltså lite trött. Men vad gör det, har ju inte så mycket planer för idag ändå. Ska träffa Tessan, vi vet inte vad vi ska göra men det lär märkas ikväll! Sedan kanske Camilla Hanna och Felix kommer hit och hälsar på mamma och kissen också, det blir spännande! :)
NU: lite frukost!


Ps. imorgon kommer älskling hem i 4 dagar!!

Kommentarer
Postat av: sonja

Guud vad mysigt, eller jobbigt? ;) Jag vill också ha en ny katt, vi borde ju skaffa det för att en är borta nu! :( (Jag vill inte ersätta Tiger men saknar TVÅ katter) Jaja, du borde lägga upp nån bild på kissemissen :P Btw, hur tar Pelle det?

2009-08-12 @ 13:19:19
URL: http://brunellskad.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grymmt vacker är du! :)

2009-08-13 @ 01:33:12
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0