om vi nån gång gråter, så möts vi alltid åter

God morgon.
Idag har jag hunnit med mycket hittils. Vaknade ärligt talat vid 8! Jag som inte börjar skolan förns nästa vecka.. Har vaknat vid 8 typ varje dag den här vecka, dock har jag somnat om efter det men idag tog det emot. Lite på grund av omständigheterna också. Men vid klockan 9 la jag mig i sängen och kollade på F.O.U. Förortsungar, haha bästa filmen! De är så sköna :) När filmen var slut så gick jag faktiskt ut på promenad runt ån här nere. så himla skönt, himlen är alldeles klarblå och det är lagom varmt. Men det märks verkligen att hösten är påvägen för det va höstkänsla i luften.
Aja, vi hörs säkert ikväll!! Nu ska jag duscha och göra mig fräsh och äta något.

PS. har hittat canon-kameran nu! Nu gäller det bara att hitta sladden också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0