Måndag

Nu är jag hemma igen!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men jag har verkligen inte haft någon tid alls.. :/

vi börjar med Lördag: Denna dag spenderades i norrköping! Dit åkte jag med Jocke, Sanna och Henke, vi strosade runt på stan, käka på max. Jocke shoppade ett par jeans och Sanna shoppade allt möjligt! Jeans tröjor osv.. jag och henke shoppade ingenting! I norrköping var vi iaf ungefär till halv 5. Sedan tog vi bilen till linköping och hem till Sanna där vi skulle grilla :) Eller just det, först åkte var o en hem till sig, dvs Sanna o henke till sanna, och jocke o jag hem till jocke. hehe.. Efter någon timma bar det av till Sanna igen och då kollade vi först på friidrotten som hade premiär där på kvällen och sedan simpsons och family guy! hahah. Sedan började vi laga mat. Maten var: Grillat kött med pommes frittes, biarneisås (stavning?) o så lite sallad. mmmh! Efter det åkte Jocke och jag in till stan, och sedan sov vi hos mig fram mot halv 3. 

Söndag: Denna dagen spenderades på IKANO. Jocke och jag vaknade hos mig, sedan kom Camilla hans mamma och mötte upp oss och då åkte vi direkt dit. Meningen var att vi skulle hitta skor till Jocke där men låga konverse är slut i hela jävla linköping asså! Inte en enda affär på hela tornby hade dom. Så vi åkte in till stan, men inte fan fanns dom där heller! Så det va lite surt.. menmen, Hanna hade match vid 3 så vi åkte och kollade på det efter skorundan. Hon är så duktig :) Ska kolla på både henne och Felix på onsdag. 
Efter matchen åkte vi hem och lämnade tillbaka bilen vi lånat och slappade framför tv:n ända fram till klockan 9 då det va dags att åka och lämna min älskling i eksjö :( Ännu massa dagar där borta. För er som är nya: Han gör lumpen i eksjö. 

Nu är det måndag och klockan är 12.15 och jag måste käka frukost! Men vi hörs ikväll! 
Btw, så fyllde min lillasyster 12 igår! Grattis till henne! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0