Let the floods cross the distance in your eyes. Give me reason to fill this hole

Tänkte att jag kan komma med åt minstånde ett vettigt inlägg idag.. Så ska berätta om min helg. 

Mötte upp älsklingen vid bussen i fredags kväll. Vi blev hämtade av hans polare och åkte ut till brokind där vi spenerade natten. Äntligen säger jag bara.
Vi vaknade upp vid halv 10 på lördagen och bestämde oss för att åka in till stan. Strosade runt och köpte skor till honom och kollade på skor till mig. Tror jag har hittat ett par jag vill ha =) Utan klack, jag hatar klack! Kollade lite vad som gick på bio också, vi blev jättesugna på att gå på bio. Men när vi skulle beställa biljetter hemma i brokind på kvällen så fanns det bara riktigt dåliga platser kvar så vi tog en till hemmakväll istället.
Idag har Jocke och hans pappa fixat klar med Jockes bil så nu ska den bara besiktigas igen sen kan han börja köra den igen! 
Sammanfattningen av denna helg i ett ord får nog bli mysig. 
Ibland blir det bara extra jobbigt att säga hejdå, på obestämd tid.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0