it feels good to be back here again

Nollningen ikväll var skitnice!! Läs om allt i nollningsbloggen! bmnollorna.blogg.se
Som jag har lovat så måste jag ge ett extra stort tack till Wilhelm som för det första:

  • Gav alla faddrar choklad när han kom. 
  • Gav mig hans sista halstablett
  • och han var även lydig och gick efter VÅRA regler!

Alltså, ett stort plus till dig nu wilhelm, du ligger bra till i listan på de bästa nollorna som uppfyller våra krav! 
Tänkte visa er allihopa lite exempel på hur en nolla kunde se ut ikväll. Säger bara..stackars dom.. hahaha



Här är självaste Wilhelm kvar med mig och Frida efter att ALLA hade bangat och dragit hem! 

Och här är wilhelms hår. HAH..vad är det nu för blandning... sprit, ÄGG, mjöl, ettika olja? typ :)
Och åter igen, FAN att jag inte kan lägga in filmer då! 

På återseende! Undrar hur många av er som kommer till skolan imorgon.. hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0