Idag är en bra dag! :D

Hejsaaan!

Dagen har varit riktigt bra idag faktiskt :) Jag stack ju till mia och vi stack o körde minigolf! Vi sa vid första banan att vi skulle sattsa på att få samma poäng på slutet, och av rena slumpen så fick vi samma poäng! xD Det var helskumt! När vi kom hem slappade vi bara och åt en toast och sedan stack vi till Elin där vi kollade på film och bara snackade :)Det var mys. Efter filmen drog vi in till stan, närmare bestämt mc donalds. Men är man pank så kan man inte köpa någon kvällsmat utan man får ta vad som finns när man kommer hem. = Matilda.. hehe rättare sagt JAG. hahah.

Och när jag kom hem så väntade en överraskning!!!!! Katten vi hittade på landet har följt med oss hem! :) Den är såå himla översöt!!!  Den ligger och sover på mitt golv nu :) Pelle (vår andra katt) fräser tyvärr lite åt honom men det är väll förståligt..inget bråk än så länge iaf! Vi får hoppas att dom går ihop sig, tyvärr (eller tyvärr o tyvärr..) men vi ska sätta ut en annons i motalatidningen imorgon för att se om det är någon som saknar sin sötnos.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag träffa Jockes syskon och deras mamma! :)
Sov gott! 

Den har det så bra hos oss nu :)


Kommentarer
Postat av: sonja

Jahaa du hade lagt upp bilder på katten! xD Haha, gud vad sööt! Mjaou!

2009-08-12 @ 13:20:54
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0