I find it hard to tell you, it's a very very mad world

Vad säger man? God eftermiddag? det låter så tantigt :P
Hur som helst så har jag varit i skolan idag. Gick halv 9 till 5 i halv 2. Hade Historia A och matte B. Usch! Men det gick rätt bra ändå, gjorde klart uppgiften vi fick på historian (för ovanlighetens skull) Så jag dels slipper att göra den hemma + att jag slipper bära med mig den bärbara datorn hem. Sedan gick jag Lena och Catrine på stan, fikade på espresso house, och sedan letade vi efter en liten svart väska till mig, men hittade iiiingen. Då vart jag sur och cyklade hem, hehe :P Nu har jag duschat eftersom jag inte orkade det varken igårkväll eller imorse. Så nu känner jag mig fräsh! Ska snart åka iväg med mamma och oskar till affären. Vi hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0