Hos min älskling

...som äntligen har fått komma hem i ett par dagar!!! Tors-Sön. Känns så skönt att få vara här. Har saknat honom så mkt!! 

Igår iaf så kom ju både Lena och Tessan till mig. Camilla Hanna och Felix hann aldrig komma och kolla på katten men istället kom jag till dom ett litet tag senare sen. Medans jag väntade på tessan. Lena kom lite sådär spontant oplanerat :D hihi. Men vi hade det mysigt, vi pratade och käkade lite godis. Sedan stack vi ner på stan och avrundade på Steve's med en chokladboll och en smoothie.

I förmiddags vid tolv så kom Camilla och barnen och hälsade på hemma hos oss, sedan stannade Hanna och Felix när hon var och klippte sig! Vi käkade lunch och myste med katten, sedan gick vi hem till dom och minutrarna efter att vi kommit in så börjar det åska, blixtra och hagla! Usch... Felix och jag såg på Spiderevent eller nåt sånt där hette den , och hanna va med en kompis :) Sedan blev det dags att äntligen möta jocke, så vi begav oss ner till resecentrum. Och nu är jocke och jag hemma hos hans pappa i brokind! Kvällen kommer spenderas här <3 :)

Vi hörs säkert imorgon!
Ha en trevlig kväll! Det ska jag ha med min soldat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0