Heldag med favoritfolk!

Hemma!

Har haft en heldag med familjen Wahlström:) Dagen började med att jag blev hämtad av Hanna Felix och Camilla. Vi åkte direkt till minigolf banan i Valla, och jag kom sist! haha.. Sedan åkte vi hem till dom och åt lunch, spagetthi och köttfärssås, mmmh *.* Efter att ha varit där en stund så skulle vi på bio! :D Vi såg på Ice Age..3? ..4? Den senaste iaf.. den va sjukt bra! hahah! Sedan har vi bara varit hemma hos dom och slappat och myst hela kvällen :)

Nu ska jag bekanta mig lite mera med kissen och sedan ska vi gå och lägga oss kissen och jag :) Imorgon kommer Wahlströmmarna hit och hälsar på katten :)

Sov gott!  Bilder får ni se imorgon ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0