Even when love has come and gone, i will remember you

Hej på er. Nu är nog de flesta av oss hemma och sover. Ikväll är det ledighet från nollningen för att alla ska lugna ner sig och tagga inför imorgon vilket kommer bli en håård låång natt för nollorna!!! (och faddrarna) Tyvärr vet jag inte om jag kan vara med då eftersom att jocke kommer hem över helgen nu. Men jag ska försöka få med mig honom så kan han vara med och nolla kidsen! ;)
Idag då, vad har hänt i skolan? Vi har haft våra första språklektioner. Våra första lektioner över huvudtaget. Vår klass hade engelska med en ny lärare på morgonen,hon verkar faktiskt riktigt bra tycker jag. Sedan hade vi håltimme, språk, och sist företagsekonomi. Det var en riktigt lång dag idag kändes det som. Det är våran senaste dag den här perioden nu när vi har det här schemat. 16.20 slutar vi. Menmen, skolan är helt okej nu! Tycker om att vi har fått nya elever nu OCH att vi är äldst på hela skolan även fast vi bara går i 2an OCH att vi får nolla även fast vi bara är 2or OCH att vi får nolla 2 år i rad!!  YES, vi är bäst! :D
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

men hallå, va, har ni ny engelsklärare? :o Vart är Linda då? :o PUSS!

2009-08-27 @ 19:55:28
URL: http://fridary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0