Berg ikväll!

TjooOo!
Igårkväll kom Lena hit till sommarstugan med sin vän evve :) Vi hade det jättemysigt, och vi hittade en hemlös katt som kom hit!! Den bor hos oss nu, så om någon här i motala saknar en liten kattunge som är skitsmal svart och vit så kontakta oss genom bloggen. Den bara skriker efter mat och äter allt den kommer åt och kelar som tusan :(
Idag har jag varit i varamon hela dagen, det är ju så himla varmt nu!!! Gick dit med Lena och ewe men dom skulle möta några andra där. Jag hade bestämt träff med Frida :) Så vi befann oss där hela dagen tills nu. Ikväll ska jag till Berg hemma i linköping med lena och evve för där är det "festival" ikväll! :D Massa musik som ska spelas och hej o hå!
Nu måste jag sticka för snart är det käk och sen bär det av!
Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: sonja

Naaw! :)<3

2009-08-12 @ 13:23:17
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0